wtorek, 14 stycznia 2014

Mało ważna rzecz ...

Wiem że czekacie na rozdział 6.
A ja czekam na czas ...

Za niedługo  skończy się semestr, muszę jeszcze wiele ocen poprawić, do tego w telewizji wreszcie są nowe odcinki Violetty, których nie mogę przegapić, obowiązki domowe itd.
Postanowiłam zawiesić bloga na czas bliżej nieokreślony.
Dlaczego ?. Z braku czasu, mam wiele pomysłów ale nie umiem tego napisać, moje opowiadania są do bani, nudne, głupie. Obiecuję że będzie lepiej ale tak nie jest.
I co najważniejsze
Nie komentujecie, jest mało wejść, nie mam żadnych obserwatorów, tak właściwie nikt nie głosuje w sądzie (może 3 osoby). Może jestem niecierpliwa, może nie komentujecie i nie wchodzicie bo opowiadanie jest nudne. Może blogowanie nie jest moją pasją. Na razie nie usuwam bloga. Ale zawieszam. Czy usunę ?. Nie wiem, zależy, czy będziecie komentować, czy będę mieć czas itd
Nie piszecie nic o OS Leonecie. Więc pewnie nie chcecie. Po ostatnimi 2 postami jest 0 komentarzy. Pewnie nikt tego posta nie przeczyta. Jeżeli usunę bloga to dodam posta a jeżeli zdecyduję nadal go prowadzić dodam posta w każdym napiszę dlaczego. Mało kogo pewnie to obchodzi ...
Dziękuję jednak za te wszystkie wejścia, za to że jednak czytacie to badziewie.
Dam znać jak podejmę decyzję
                                                                             Ludmiła Pasquarelli

4 komentarze:

  1. Wiesz... Mój blog jest starszy i komentujesz tylko ty i moja przyjaciółka, którą proszę... Więc tak naprawdę tylko ty... Jak usuniesz bloga to będzie foch! xd
    Wiesz, ludzie już tacy są- nawet jak czytają to nie komentują ;___;
    Tak, więc nie poddawaj się!
    Berry ;****
    P.S. nie komentowałam, bo byłam na telefonie i jest ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jedna uwaga- zmieniłabym czcionkę, bo trochę mało widać ; )
      Ale to Twój wybór ;D

      Usuń
  2. Nie wolno Ci tak mówić o twoim blogu !.
    Jest cudowny *.*
    Masz dużo wyświetleń i w ogóle.
    Zresztą nie mam za bardzo czasu na pisanie rozdziałów, bo są nowe odcinki Violetty a mama wprowadziła zasadę że mogę najwyżej 1 godzinę na kompie siedzieć (Nie mam Dysney Channel więc na internecie oglądam) a ja i tak zawsze siedzę za długo (mama jest czymś zajęta i zapomina o mnie a ja to wykorzystuję xd jestem złaaa ;p)
    Staram się przypominać o komentowaniu, to dla mnie naprawdę bardzo ważne.
    Postaram się zmienić lub powiększyć czcionkę ^.^
    Dziękuję że chciało Ci się napisać komentarz, mam jeszcze małe pytanko czy jak wchodzisz na zakładkę ''Bohaterowie" to da Ci się wejść ?. Bo mi nie wiem czemu ale się nie da.
    Całuski ;*
    Ludmiła Pasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  3. No hej :)
    Jestem i biorę się za czytanie ^^

    OdpowiedzUsuń