środa, 1 stycznia 2014

Nowy rok!

Hejka ;)
Jeszcze nie napisałam rozdziału ale pojawi się niedługo ^^
Mam dla was życzenia noworoczne ;)

Pragnę złożyć żarliwe życzenia:
szczęścia, dobrego zdrowia, powodzenia,
oby troski życia zaginęły w mroku
podczas nadchodzącego Nowego Roku!

Ściągnięte z internetu, starałam się wymyślić ale nic mi nie wyszło
Kilka zdjątek noworocznych

Wiele osób robi podsumowanie tego co się stało na blogu ale ja mam tego bloga od niecałego miesiąca więc nie ma za bardzo czego podsumować ale mogę zrobić niewielkie podsumowanie miesiąca (niecałego)
Wyświetleń bloga - 100 
Komentarze - 4 (nie uwzględniam swoich)
Postów - 5
Bloga założyłam - 16 grudnia 2013 roku
***
Wiem że mało wyświetleń i komentarzy ale dla mnie to dużo, nie wiedziałam że ktokolwiek będzie czytał te bzdury które wypisuję.
A i piszcie czy chcecie one shota o Leonecie jako prezent na gwiazdkę ;)
A tutaj na koniec macie gifa z Fedemilą ^^
Patki ;3

LUDMI SIĘ DENERWUJE  GDY KTOŚ CZYTA A NIE KOMENTUJE

CZYTASZ = KOMENTUJESZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz