niedziela, 26 stycznia 2014

Postanowiłam ...

Kilka razy czytałam swoje opowiadanie i postanowiłam że nie odejdę ale zacznę wszystko od początku. Tamto było nudne, nie podobało mi się. Teraz się przynajmniej postaram. Posty będą jednak dodawane rzadziej - 1 raz w tygodniu. Prolog pojawi się jak dobrze pujdzie to w środę ale jeszcze nie wiem. Mam tysiąc pomysłów na to nowe a na tamto... Starałam się napisać rozdział 6 ale totalnie mi nie wyszło. Na koniec piosenka (słucham ją i nie mogę przestać)
I dziękuję za 455 wyświetleń, dla mnie to dużo *.*

3 komentarze:

  1. nie mogę się doczekać nowej historii ^.^

    Może wpadniesz do mnie?
    http://quiero-estar-donde-estas-tu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekała z niecierpliwoścą , poinformujesz mnie jak zaczniesz ?
    Będę mega wdzieczna!
    zapraszam dopiero zaczynam: violletta-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem i czekam <33333
    PS: Zapraszam na nowy rozdział u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń